Date night!

IDAG, mina vänner, har jag och min underbara älskling vart på date! Der var ett tag sedan nu som vi bara spenderade en kväll på en mysig restaurang men idag var det äntligen dags igen. Vi kom överens om att detta är något vi måste bli bättre på igen. Förut var vi ute jämt  (eller ja, väldigt ofta i alla fall) men på grund av diverse orsaker så har det inte vart möjligt på senaste men nu är det så dags att ta upp våran rutin igen!
 
 
Vi hamnade på Leonardo i Olskroken och käkade tapas tills vi nästsn sprack.
 
 
Deras tapas är verkligen något utöver det vanliga! Tillsammans med goda viner och fantastisk service så var denna kväll komplett.
 
 
Vi båda är sådär skapligt trötta idag så vi är faktiskt redan hemma och har krypit till kojs. Imorgon bjuds det på ett par miniäventyr följt av parmiddag på kvällen. Får se om jag hinner slänga in mer om det imorgon.
 
God natt mina vänner!

Kommentera här: