Köpa present?!

Det är ju så här att snart fyller min bättre halva år.
Han är såklart värd allt fint man kan tänka sig och lite till och självklart så vill jag kunna ge honom något fint i födelsedagspresent. Stora frågan är väl egentligen VAD?!
Han är inte så lätt heller ska ni veta. Frågar man honom vad han önskar sig så har han antingen inget förslag eller så är det typ ett restaurangbesök eller liknande men i år vill jag ge honom något han kan ha gläde av längre än för en kväll!
Finns så himla mycket fint också när man surfar runt på diverse sidor. Allt ifrån smycken, kläder, accessoarer till coola prylar att ha hemma, upplevelser och även saker som man har nytta av, parfymer osv. Ja, listan kan göras lång!
Har börjat fila lite på det och börjar komma fram till vad han ska få och eftersom han fyller år på en måndag så är det ju lite knivigt hur jag ska fira honom (speciellt med tanke på att jag börjar jobba kl 7 den dagen) men ÄNTLIGEN börjar jag komma underfund med hur jag vill gå till väga. Får bara hoppas att jag får ihop en lyckad födelsedag för min älskling.
 
 

Kommentera här: