Baka baka liten kaka!

Idag var det torsdag igen lite lätt turbulent dag på jobbet varvat med möten gjorde dagen till händelserik och den gick hyfsat fort. Vädret har varit kanon idag också men har dock inte hunnit med många minuter ute i solen så jag hoppas helgen bjuder på mer fint väder. Har hört att det ska regna imorgon men jag hoppas jag har hört fel så jag kan få en behaglig löptur innan jobbet imorgon bitti.
 
Fick mig en liten knäpp på jobbet idag (sugar cravings!!!) så nu efter maten och när A's kompis hade åkt hem så ställde jag mig och slängde ihop en av mina favoritkakor. En typ brownie med coccostosca uppepå. Omnomnom!
Så nu står mina godbitar till mina fantastiska kollegor i ugnen och gottar till sig de sista minutrarna medans jag står här och skriver. 
 
 
Imorgon är det fredag och denna veckan är det min tur att jobba sen fredag. Ibland kan det ta emot med de sena passen men allt som oftast tycker jag att det är skön omväxling att göra det en dag i veckan. Det gör att jag kan hinna bocka av löpningen redan innan jobbet och ändå få sova någon timme extra vilket också betyder att jag har mer tid och energi över till min fantastiska familj när jag kommer hem på kvällen.
 
Nu är min kaka klar och ska ut ur ugnen och efter det ska jag och älsklingen mysa ner oss i soffan. kanske till någon bra film? Tips för bra filmer mottages gärna!
 

Kommentera här: