Lite ljusare, lite fräschare.

Ja, som ni ser så har bloggen bytt lite utseende! Jobbar fortfarande på en bra header och sådär men nu börjar det ändå kännas lite mer som jag. Mobilverisionen är även den uppdateras och lite mer rosa är svart och grå som tidigare. Är det någon av mina kära vänner som känner sig manad att hjälpa mig med utseendet eller med headern så är det bara att hojta, jag tar mer än gärna emot förslag!
 
Arbetsveckan är till ända och jag är på väg hem. Idag har jag bjussat mina underbara kollegor på de extremt goda kakorna som jag bakade igår kväll och det var definitivt uppskattat.
Ska bli skönt faktiskt att äntligen få komma hem till mina tre favoritgrabbar och bara mysa hela kvällen med god mat och massa skratt. I helgen har vi faktiskt inte så mycket inplanerat ännu. Tobbe behöver iväg en stund på lördagen och eventuellt på söndagen så jag och grabbarna grus ska ha lite egentid. Har pratat lite löst med mamma om hon eventuellt vill komma upp och hänga med oss en stund.
Blir förhoppningsvis (om allt går som planerat) ett stallbesök, tänkte baka lite mer med grabbarna och pannkakor är utlovat till morgondagens lunch, såklart! Sedan har jag lovat A att vi ska springa en runda imorgon så vi får sätta lillebror på en cykel så han också kan hänga med.
Söndagen har jag inga planer alls faktiskt. Jag kan tänka mig en innedag med mys, filtar, film och tv-spel om det är lite halvkasst väder... Sedan är jag sugen på att åka och simma. Kanske hade vart en bra plan? Endast fantasin kommer sätta gränen denna helgen. (Och till viss del det faktumet att Tobbe har bilen, hehe. Tur vi bor centralt!)

Kommentera här: